Szállítás és fizetés

 

-         A megrendelését írásban visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben raktáron lévő, vagy rövidebb rendelési idejű terméket rendelt, a visszaigazolásban kollégánk jelzi a pontos szállítási napot. Amennyiben hosszabb rendelési idejű terméket választott, úgy a visszaigazoló e-mailben feltüntetjük a szállítás várható hetét. Ez esetben a bútor elkészültét követően kollégánk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a pontos szállítási napot.

 

- Szállítási díjak országosan: 0-19500 Ft, az egyes termékekre vonatkozó kedvezményes szállítási díjak a termék adatlapján találhatóak a "válasszon szállítást" legördülő menü alatt.

A 0-40 kg-ig terjedő termékeink kiszállítását saját autóval végezzük vagy MPL-futárszolgálattal végeztetjük. Ez a rendelés véglegesítése előtt választható ki. A 40 kg fölötti termékeket minden esetben saját autóval szállítjuk ki. 

Díjszabások az MPL-által szállítható termékekre:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A termékek adatlapján megtalálhatók a szállítási díjak. Némely termékünk szállítási díja a fenti általános táblázatban lévő összegekhez képest kedvezőbb, ez esetben az alacsonyabb összegű szállítási díjat számoljuk fel.

-         A termékek kiszállítása minden esetben a házig, kapuig történik. A szállító/sofőr segít a bútorokat leadni az autóról, azok további rakodásának biztosítása a vásárló feladata, a szállító/sofőr további rakodást nem vállal. Ha mégis szeretné kérni a bútorok házba, emeletre történő fel- illetve bevitelét, azok összeszerelését, vagy helyükre állítását, kérjük, hogy a megrendelés előtt egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon. Ezen szolgáltatások megvalósíthatóságáról és díjáról telefonos ügyfélszolgálatunk ad felviládosítást a bútor típusától, kiszállítási címtől és a cím/helyiség paramétereitől függően.

 

-         A kiszállítást követően minden esetben még a szállító jelenlétében győződjön meg a termék sértetlenségéről. Az árut mi magunk is átnézzük, és sérülésmentesen adjuk át a szállítónak. Az esetleges szállítás közben bekövetkezett sérülésekből eredő károkat csak abban az esetben van lehetőségünk megtéríttetni, ha azokról a helyszínen a jegyzőkönyvet vetet fel.

 

-         Több termék vásárlása esetén a szállítási díjak összeadódnak. Három vagy annál több tétel rendelése esetén lehetősége van egyedi szállítási díjat kérni ügyfélszolgálatunktól telefonon, vagy e-mailben.

 

Bármilyen egyéb kérdése felmerül a szállítással kapcsolatban, a 06 20 280 7139-es telefonszámon érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon hétköznapokon 8-16 óra között.