Olyan termeket szeretnek rendelni, amit nem találtam meg az Önök kínálatában. Be tudjak szerezni vagy csak a honlapon feltüntetett bútorokat forgalmazzák?

Honlapunkra folyamatosan töltjük fel a termékeket, így könnyen meglehet hogy az Ön által máshol látott bútort, konyhai készüléket, mosogató tálcát mi is forgalmazzuk csak nem került még fel az oldalunkra. Ilyen esetben célszerű ügyfélszolgálatunkon érdeklődnie.

 

Személyesen is átvehető a megrendelt áru?

A személyes átvétel kapcsán ügyfélszolgálatunk nyújt tájékoztatást a 06 20 280 7139-es telefonszámon.

Az ország bármely településére szállítanak?

Jó néhány termékünk esetében igen. Azt, hogy az Ön által kiválasztott bútort az ország mely részeire szállítjuk, megtekintheti a termék adatlapján a „válasszon szállítást” legördülő menüben. Ha itt nem látja azt a megyét, ahol Ön lakik, kérjük, érdeklődjön telefonon. Szállítási körzetünket, és az országosan kiszállítható termékeik körét folyamatosan bővítjük.

 

Mikor kapom meg a megrendelt bútort, konyhai gépet, mosogatótálcát?

A bútorok típusát tekintve változó a határidő. 1 naptól 12 hétig terjedően vállaljuk a gyártásukat, illetve a készleten lévő termékek kiszállítását. A raktárkészletről küldhető kész bútorok, hamarabb, míg a hosszabb gyártást igénylő (pl.: ülőgarnitúra) termékek később érkeznek otthonába. Az átlagos gyártási idő 2 hét. A rendelését követően minden esetben visszaigazolást fog kapni, a várható szállítási időponttal kapcsolatban. A konyhai készülékeket, mosogatót, csaptelepet átlagosan a rendelést követően 1 hét alatt kapja meg, a raktáron lévő termékeket egyeztetés után 2-3 napra is tudjuk küldeni.

 

Ha több terméket szeretnék rendelni, hogyan kell számolnom a szállítási költséget?

A termékek szállítási díjai 1 darabra vonatkoznak, amennyiben 2 vagy több terméket kíván rendelni egyszerre, kérje egyedi kedvezményes díjszabásunkat!

 

Kérhetem-e, hogy a szállítók felhozzák a bútort az emeletre, és összeszereljék?

Alap esetben a futár vagy a szállító kollégánk csak az adott cím kapujáig szállít. Természetesen van lehetősége, plusz szolgáltatást kérni, ebben az esetben ezt a megrendeléskor, de minimum a szállítás előtti napokban jelezze és mi adunk rá egyedi házba szállítási/szerelési árajánlatot.

 

A bútorok összeszerelt állapotban érkeznek, vagy lapra szerelten?

A bútorok többsége elemenként összeszerelt állapotban érkezik. Szerelést általában csak a fogantyúk felcsavarozása, étkező asztalok esetében a lábak becsavarozása igényel. Azok a termékek, melyek lapra szerelten érkeznek, egyszerűen és gyorsan összeszerelhetők, amennyiben mégis segítségre van szüksége kérjük, megrendeléskor jelezze és egyedi szerelési díj alapján szakértő kollégáink készséggel állnak rendelkezésre.

 

Nincs szükségem egy teljes szekrénysorra, ülőgarnitúrára. Rendelhetek-e elemenként bútorokat?

Igen, a legtöbb bútorunk elemenként is megrendelhető. Az ezzel kapcsolatos kérdéseikre kollégánk a megadott telefonos elérhetőségeken készséggel segít.

 

Rendelhetek-e más méretben, más színben, mint ahogy a honlapon látható?

A honlapon szereplő méret és szín választéktól a legtöbb termelünk esetében el lehet térni, hogy melyek ezek, arról érdemes érdeklődni ügyfélszolgálatunkon.

 

Milyen szövetekkel, műbőrrel rendelhetek?

Amely bútorokra van lehetősége kárpitot választani, annál a termék oldalán megteheti a „szabja személyre bútorát” listáiban. A szövetminták önmagukban is megtekinthetők a „szövetkereső” menüpontban. Célszerű a színekkel kapcsolatban egyeztetni a kollégáinkkal, hogy valóban azt a színt szeretné-e, ami a honlapon szerepel! Találkozhat olyan még feltöltés alatt álló kárpitozott bútorral, melynél nem talál szövet színmintát. Ilyen esetben is célszerű érdeklődnie, mert a termék kérhető a legtöbb esetben többféle szövettel rendelhető.

 

Megrendelésemet visszamondhatom-e, és hogyan?

A megrendelését a legtöbb bútor esetében 48 órán belül lemondhatja, ezen időn túl a rendelését már továbbítjuk a gyártó felé, s megkezdődik a gyártás, ezért lemondani már nem lesz lehetősége. Az egyedi, illetve a kárpitos bútorok esetében (az egyéni kárpitválasztás miatt) csak 24 órán belül tudjuk elfogadni a visszamondását, amelyet megtehet írásban, vagy személyesen.

 

Kell- e előleget fizetnem?

Általában nem, ám bizonyos egyedileg gyártandó kárpitos bútorok, konyhabútorok és egyedi megrendelések esetében kérünk előleget. Ez a termek típusától függően a vételár 20-50%-a. Pontosabb tájékoztatást a konkrét termék/összeállítás ismeretében kollégánk ad telefonon.

 

Az árak ÁFÁ-s árak?

Természetesen áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.